Thex&Tova

Direktlänk till inlägg 24 december 2011

Julafton!

Av Alicia Fritz - 24 december 2011 23:12

Till en början vill jag bara hälsa alla god jul! Det har varit en underbar julafton :D Dagen började med julfrukost men eftersom att jag har varit sjuk dom senaste dagarna nu var det inte så lockande. Tova och Thex fick varsit Kycklingben eller vad det var mamma hade hittat i hundaffären. Både mamma och Alexander fick var sina träningsbollar(kommer inte ihåg vad dom heter) och dom tyckte Thex var något väldigt kul at knuffa och hoppa upp på. Han såg ut som en rikig cirkus hund när han försökte balansera på dom :) Men då kom jag och tänka på att jag läste att man kunde använda såna till vallning av något slag, så det ska jag allt ta reda på lite mer om det! Thex verkar i allafall tycka det är kul, Tova fattade ingenting och höll sig vid sidan och tittade på. 

I eftermiddags bärde det ju av till farmor och farfar där vi firade lite jul med släckten. Jag har nu märkt att Tova är livrädd för tomten ! Hon stod rak som en pinne och skällde som tusan på lilla Astird som hade klätt ut sig.


Ha en fortsatt trevlig julhelg önskar Thex,Tova&Alicia

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Alicia Fritz - 24 januari 2013 22:12


 

Av Alicia Fritz - 24 januari 2013 21:31

hejsan hejsan! det var ett tag sen nu men jag har väldigt mycket att berätta nu! Sedan sist jag skrev har Thex lyckats bryta av klon så pulpan gick neråt och klon rätt upp så det blev till vetrinären med honom! Nu efter mycket tråkigheter med sko...

Av Alicia Fritz - 22 november 2012 20:16

Hallooj! Som ni ser har jag ändrat lite grann på bloggen men det gick inte så som jag hade tänkt mig så det fick bli om det blev. Jag är ju inte så bra på att vara "bloggare" om man nu ens kan säga att jag är det.. Jag har ju denna bloggen för att ...

Av Alicia Fritz - 19 oktober 2012 16:04

Hej! Lite saker som jag inte fick med igår tänkte jag ta upp nu! För ett tag sen( kommer inte rikigt ihåg när) var jag och Jenny och tre andra i klassen ute på en liten utflykt till jönköping. Vi skulle visa upp lite hundtrick och sådant för mell...

Av Alicia Fritz - 18 oktober 2012 19:30

 Hej på er! Det var inte precis igår förra uppdateringen var.. Förlåt för jag inte skriver men jag har totalt glömt bort bloggen! Men nu har jag lite grann att berätta i alla fall :) Jag började då skolan i slutet av augusti och Thex var överly...

Ovido - Quiz & Flashcards