Thex&Tova

Alla inlägg den 30 december 2011

Av Alicia Fritz - 30 december 2011 22:47

Idag har jag och hundarna varit ute på en långpromenad! Först gick vi till fotbollsplanen på skolan och sprang av oss lite och körde lite övningar också. Sen gick vi in i skogen där jag själv inte varit på flera år och jag tänkte väl att jag hittar, men med mitt dåliga lokalsinne gick vi vilse! Och vem går vilse i malmbäck, det är ju omöjligt!? Och det var ju dyngsur mark så blöt och kall om fötterna blev jag, Men efter en stund så kom jag ut på stora vägen och då hittade jag i allafall hem :) Men inget är ju bättre än en uppfriskande skogs promenad ;)


Vi har också varit på kyrkogården och kollat på morfars grav. Det första Thex gjorde va att bita lite på blommorna och Tova bara springer och kollar in alla andra gravstenar. 

På kvällen fick Tova följa med mig den till Briketten och städa, mycket trevligare med sällskap :)

Nu längtar jag till skolan så man kan börja träna lite agility igen! :D


HIttade lite bilder när Siri och Thex leker på skolan :) snacka om bästa kompisar !

     

 

Ovido - Quiz & Flashcards