Thex&Tova

Alla inlägg den 20 december 2011

Av Alicia Fritz - 20 december 2011 23:27

Denna veckan har jullovet äntligen börjat! Men Känner redan hur lat man blir och inte känner för att gå ut och gå. 

Idag har Thex,Tova och jag varit hos mormor och bakat bullar! Gick ju sådär bra när jag bakar men Tova och Thex fick sig en smakbit och verkade vara ganska nöjda :) Nu när jag inte är på skolan och när det är fullt med snö ute blir det lite svårt med agility träningen så jag får helt enkelt ta en liten vinter paus tills jag kommer tillbaka till skolan. 

Idag har den stora dagen också kommit när Thex själv har satt sig i perfekt "fot" position! Överlycklig över det och känner att jag kanske har en liten chans att kunna tävla i vår !

Framöver i veckan så ska det bli lite julmys i soffan och Lite promenader ute i dom mysiga snötäckta gatorna !

Ovido - Quiz & Flashcards