Thex&Tova

Alla inlägg den 28 december 2011

Av Alicia Fritz - 28 december 2011 15:53

Idag har det inte varit världens underbaraste väder att vara ute i precis men Tova, Thex och jag gav oss ut ändå. 

Det fick bli en sväng till mormor där vi fick lite smått och gott alla tre. Men sen när vi kommit hem igen så blev det lite intensiv tränining. Jag har försökt att träna med båda samtidigt men det går inge vidare, så en får vara inne medans den andre är ute med mig och tränar en stund :) så jag får dubbel pass! Men nu ligger båda hundarna i sängen bredvid och sover som små grisar men det är de värda!


Jag har ett problem! Jag ska ha praktik i februari och hittar inget "hund"ställe att vara på! Jag har provat på jönköpings djursjukhus och djurklinik sen har jag också provat hund ui harmoni i göteborg och där gick det inte heller! Jag måste hitta något snart så om någon vet något bra ställe så hör av er :)  








Ovido - Quiz & Flashcards