Thex&Tova

Alla inlägg under november 2011

Av Alicia Fritz - 28 november 2011 21:07

Idag har det varit full rulle, börjar med strömavbrott och får åka och såga ett träd och dra bort det från vägen klockan 6 på morgonen, sen blev det få igång elagrigatet så vi kunde mjölka så efter lite krångel med det så kom vi igång. Jag har i alla fall hunnit träna lite fot med Thex idag, han börjar äntligen fatta ! Tova är fortfarande dålig i magen och går på dieten kokt ris och köttfärs, det verkar ha blivit lite bättre idag i alla fall :) Nu ligget båda två och sover på golvet jämte mig. Jag kan inte lägga upp några bilder förrän på fredag för jag har inte med mig någon sladd till kameran. Jag får lägga upp bus bilderna i snön i dag på morgonen på fredag :)

Av Alicia Fritz - 26 november 2011 22:14

Idag har det inte hänt mycket mer än  att Linnea har varit hos mig och färgade mitt hår rött :O Tova är fortfarande dålig i magen men är ändå på hugget för träning. Idag har vi inte tränat så mycket men kom och tänka på agility tävlingen nästa lördag och jag börjar redan bli nervös! Har ingen tid att hinna träna inann så jag har inga stora förhoppningar. Thex är ju inte tillräckligt gammal för tävla än och har mycket kvar att lära sig, men vi har en deadline i maj då vi i alla fall ska ge oss på lydnadsklass 1! Är lite orolig för det men jag har ju i alla fall typ 5 mpånader på mig att träna :)

Av Alicia Fritz - 25 november 2011 16:58

Trevlig dag att vakna till Tova som har löst bajs i hela pälsen därbak och då har man samtidigt brottom att göra sig i ordning till Agens begravning. Så mamma fick bada henne och jag fick sätta upp hennes päls i två toffsar vid rumpan! Redigt fint blev det (Y)

Ovido - Quiz & Flashcards