Thex&Tova

Direktlänk till inlägg 12 augusti 2012

Bra idé!

Av Alicia Fritz - 12 augusti 2012 21:42

Hejsan!

Idag och de flesta dagarna de senaste dygnen har det varit väldigt lugnt kan man säga. Jag har varit dålig på att gå långpromenader och träna eller egentligen att ens lyfta på rumpan från soffan.. Men idag har jag faktiskt kommit på en brilljant idé! När jag och Thex var på lägret förra veckan och Jannie Abelsson höll ett träningspass så pratade hon väldigt mycket om att man ska vara förberedd innan man ska ner på agilityplanen och träna, man ska veta vad det är man vill få ut av träningen. Det händer väl rätt ofta att man bara går ner till planen en eftermiddag och bara kör några hinder för skojs skull men nu har jag bestämt mig för att planera lite bättre... Så jag har fixat ett litet träningshäfte där jag innan träningen skriver ner vad jag vill träna på den gången och sen när jag har tränat så skriver jag ner vad som gick bra och vad som gick dåligt. Då vet jag exakt till nästa gång vad jag behöver träna på och vad för träningssätt som funkade bäst sist! Prova gärna min idé!


Det jag inte har berättat än är att imorgon ska jag åka Roasjös islandshästar(för er som inte vet var det där jag och Jenny praktiserade i våras). Thex skulle egentligen följt med från början men jag tänkte att det skulle bli tråkigt för honom att sitta inne i stugan när vi håller på med hästarna hela dagarna. Så båda mina älsklingar får vara hemma med mormor och min bror :)


Jag har lite bilder på Thex när han bara var 8 veckor gammal!

     

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Alicia Fritz - 24 januari 2013 22:12


 

Av Alicia Fritz - 24 januari 2013 21:31

hejsan hejsan! det var ett tag sen nu men jag har väldigt mycket att berätta nu! Sedan sist jag skrev har Thex lyckats bryta av klon så pulpan gick neråt och klon rätt upp så det blev till vetrinären med honom! Nu efter mycket tråkigheter med sko...

Av Alicia Fritz - 22 november 2012 20:16

Hallooj! Som ni ser har jag ändrat lite grann på bloggen men det gick inte så som jag hade tänkt mig så det fick bli om det blev. Jag är ju inte så bra på att vara "bloggare" om man nu ens kan säga att jag är det.. Jag har ju denna bloggen för att ...

Av Alicia Fritz - 19 oktober 2012 16:04

Hej! Lite saker som jag inte fick med igår tänkte jag ta upp nu! För ett tag sen( kommer inte rikigt ihåg när) var jag och Jenny och tre andra i klassen ute på en liten utflykt till jönköping. Vi skulle visa upp lite hundtrick och sådant för mell...

Av Alicia Fritz - 18 oktober 2012 19:30

 Hej på er! Det var inte precis igår förra uppdateringen var.. Förlåt för jag inte skriver men jag har totalt glömt bort bloggen! Men nu har jag lite grann att berätta i alla fall :) Jag började då skolan i slutet av augusti och Thex var överly...

Ovido - Quiz & Flashcards