Thex&Tova

Alla inlägg den 25 februari 2012

Av Alicia Fritz - 25 februari 2012 16:36

Heej!

Jag har inte kunnat göra några inlägg eftersom jag har varit på praktiken denna veckan och har verkan internet eller teve. Det är ju då jag och min kompis Jenny som praktiserar på Roasjös islandshästar. Det är då turridning och sånt. Vi har hur kul som helst även att vi inte har teve eller internet. Vi får rida och ta hand om alla hästarna. Vi  bor ju ute i en stuga som de har på deras gård så vi får laga mat och sköta oss själva och det går förvånande bra :)

Tyvärr så kan inte hundarna vara med mig ute på praktiken så de har varit hemma med mamma denna veckan och nästa vecka så ska dom vara hos mormor på dagarna :) Jag saknar dom som tusan och det är ju lite jobbigt att jag kommer efter med träningen..


Jag har lite bilder från denna veckan av praktiken men troligtvis blir det lite mer bilder efter de andra veckorna


         

Ovido - Quiz & Flashcards