Thex&Tova

Alla inlägg den 15 februari 2012

Av Alicia Fritz - 15 februari 2012 21:07

Hej!

Nu har jag kommit hem från farmor och farfar! Det har varit jätte mysigt att träffa alla kossorna och hästarna och hundarna och katterna! Självklart var det kul att träffa farmor och farfar också :)

Det har hänt mycket bara under de två dagarna jag har varit där! Har varit i ladgården och hjälpt min farfar att mjölka,Varit ute och pulsat genom snön med Tova och Thex sen också med farmor och farfars beagle och border collie! Sen har vi åkt runt i bilen och gjort lite ärenden. Har ju också självklart myst med fölet som som farfar har! Thex är livrädd för honom och skäller som bara den.


Idag har vi också varit på djursjukhuset med Thex ögon. Vi slutade ju ta dropp för ögoninflammationen efter två veckor men det kom tillbaka ändå så nu har vi fått ett annat slags dropp, eller det är mer en salva som vi hoppas ska funka.


Självklart så glömde jag kameran hemma men jag tog lite bilder med mobilen.


 

Border collien Wilma :)




 

På landet sitter hundarna i sätet!  

 

Ovido - Quiz & Flashcards