Thex&Tova

Alla inlägg den 17 juni 2012

Av Alicia Fritz - 17 juni 2012 21:08

Hejsan!

Jag skulle ju egentligen varit med på en agilitytävling i Habo idag men självklart så var jag klantig och gjorde fel så var inte anmäld! Jag mejlade ju och frågade om jag kunde efteranmäla mig men det gick självklart inte.. Så nu blev det ingen tävling tyvärr.. Jag har inte planerat någon tävling förran i slutet av juli eller augusti. Jag har kollat på sbktävlingar men det finns inte så många som hålls nära hemma och min mamma vill inte köra mig  över hela Sverige.. Men det blir andra bullar sen när jag fått körkort om typ två år!


Nu är det ju då sommarlov! Så himla skönt men lite tråkigt eftersom träningen minskar när det finns så mycket man ska åka iväg och hitta på. Men jag ska försöka träna med Thex så mycket jag kan så jag är redo för lydnad när skolan börjar igen!

Jag börjar skolan den 21 augusti så det blir ett långt lov! :D


 

Ovido - Quiz & Flashcards