Thex&Tova

Alla inlägg den 24 januari 2012

Av Alicia Fritz - 24 januari 2012 12:13

Hej!

Nu sitter jag på rummet i segerstad alldeles själv eftersom Lovisa är så snäll och tar med Thex ut på prommis när jag sitter och gör lite svenska uppgifter. VI har redan hunnit med en hundlektion idag. Våran lärare tycker att vi ska sätta ihop ett eget freestile nummer med musik och allting men jag har riktigt svårt att veta vad för musik man ska ha.. Så istället tränade jag på lite annat, han har lärt sig gå runt en  korna när jag står några meter bort!  Men han har inte vareit särskilt träningsvillig idag, hon råkade hoppa på kornan så han fick den på bröstet och verkade frå väldigt ont ch pep länge efter men då busade vi lite istället och sen kollade jag ifall något skulle vara ömt men det var det inte som tur var!

Men nu ska jag sticka ner på lite lunch, Ha de gött !

Ovido - Quiz & Flashcards