Thex&Tova

Alla inlägg under november 2011

Av Alicia Fritz - 24 november 2011 20:24

Denna veckan har det varit praktik hos farfar min. Men i morgon så blir det begraving för Agnes som nästan blev 101 år ! 

Det har inte blivit någon agility träning denna veckan men nästa lördag är det dax för tävling i Tenhult med Tova och jag hoppas jag hinner få något tillfälle för lite träning innan! Thex har äntligen fattat att han ska snurra på komando (stolt) men vacker tass kommer man nog aldrig få in i skallen på honom... 

Av Alicia Fritz - 20 november 2011 13:41

 


Thex var tre månader när jag första gången trände lite valpagility hos uppfödaren :)

Av Alicia Fritz - 20 november 2011 12:35

Heej! Nu äntligen har jag kommit igång med min blogg :)


Idag blir det en slappa dag tills ikväll när jag ska till farfar på praktik i två veckor!

Båda vovvarna får följa med ut på landet och bli riktiga bondehundar !

Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards